-
Samenvatting
By analysing the current self-presentation of educational programs, this article problematizes the dominating instrumental knowledge within Public Administration. By foregrounding ‘productive subversion’, the authors provide a perspective on more reflexive types of knowledge and methods, to re-value educational programs within Public Administration.
Bestuurskunde |
|
Article | Kritisch bestuurskundig onderwijsEen pleidooi voor productieve subversiviteit |
Trefwoorden | Public Administration, critical theory, education, subversive |
Auteurs | Dr. Mark van Ostaijen en Dr. Shivant Jhagroe |
DOI | 10.5553/Bk/092733872020029001006 |
Auteursinformatie |
Toegang tot dit losse artikel kopen
Voor een vast bedrag van € 19,75 (excl. btw) koopt u 24 uur online toegang tot dit artikel. Met deze 24 uur toegang kunt u een artikel online raadplegen en in PDF downloaden en printen.
Per mail ontvangt u een activatiecode waarmee u 24 uur toegang tot het artikel kunt activeren.
24 uur toegang | € 19,75 (excl. btw) |
Uw aankoop activeren
Heeft u een activatiecode, dan kun u uw product hier activeren.