Bestuurskunde

Artikel

Professioneler, harder en populistischer

Veranderingen in de campagnecultuur na 2002

Auteurs Philip van Praag en Kees Brants
Auteursinformatie

Philip van Praag
Philip van Praag en Kees Brants zijn werkzaam bij de Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) aan de Universiteit van Amsterdam

Kees Brants
Philip van Praag en Kees Brants zijn werkzaam bij de Amsterdam School of Communications Research (ASCoR) aan de Universiteit van Amsterdam

Om de rest van dit artikel te lezen moet u inloggen



Heeft u een registratiecode ontvangen maar nog geen toegang? Activeer dan hier uw code.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Nieuw wachtwoord aanvragen.

Toegang tot dit losse artikel kopen

Voor een vast bedrag van € 17,50 (excl. btw) koopt u 24 uur online toegang tot dit artikel. Met deze 24 uur toegang kunt u een artikel online raadplegen en in PDF downloaden en printen.
Per mail ontvangt u een activatiecode waarmee u 24 uur toegang tot het artikel kunt activeren.

24 uur toegang € 17,50 (excl. btw)

Uw aankoop activeren

Heeft u een activatiecode, dan kun u uw product hier activeren.