In their book Diploma Democracy Mark Bovens and Anchrit Wille state that positions in the field of politics are dominantly held by people with higher levels of education. Because of diverging political preferences between citizens with a higher level of education and those with a lower one this results in a lack of representation of the latter, they argue. De Lange replies to this position from a perspective of political science. |
Verfijn uw zoekresultaat
Casus |
De complexe relatie tussen diplomademocratie en populisme |
Tijdschrift | Beleid en Maatschappij, Aflevering 1 2011 |
Trefwoorden | case, Diploma Democracy, levels of education, political science |
Auteurs | Sarah L. de Lange |
SamenvattingAuteursinformatie |
Toont 1 gevonden tekst
U kunt door de volledige tekst zoeken naar alle artikelen door uw zoekterm in het zoekveld in te vullen. Als u op de knop 'Zoek' heeft geklikt komt u op de zoekresultatenpagina met filters, die u helpen om snel bij het door u gezochte artikel te komen. Er zijn op dit moment twee filters: rubriek en jaar.