Beleid en Maatschappij

Diversen

De invloed van peilingen op kiezers: het bandwagoneffect

Auteurs Tom van der Meer, Armen Hakhverdian en Loes Aaldering
Auteursinformatie

Tom van der Meer
Tom van der Meer is universitair hoofddocent aan de afdeling Politicologie van de Universiteit van Amsterdam, t.w.g.vandermeer@uva.nl.

Armen Hakhverdian
Armen Hakhverdian is als universitair docent verbonden aan de afdeling Politicologie van de Universiteit van Amsterdam, A.Hakhverdian@uva.nl.

Loes Aaldering
Loes Aaldering is student politicologie en als junior docent en onderzoeker verbonden aan de afdeling Politicologie van de Universiteit van Amsterdam, l.aaldering@uva.nl.

Om de rest van dit artikel te lezen moet u inloggen



Heeft u een registratiecode ontvangen maar nog geen toegang? Activeer dan hier uw code.

Weet u uw wachtwoord niet meer? Nieuw wachtwoord aanvragen.

Toegang tot dit losse artikel kopen

Voor een vast bedrag van € 17,50 (excl. btw) koopt u 24 uur online toegang tot dit artikel. Met deze 24 uur toegang kunt u een artikel online raadplegen en in PDF downloaden en printen.
Per mail ontvangt u een activatiecode waarmee u 24 uur toegang tot het artikel kunt activeren.

24 uur toegang € 17,50 (excl. btw)

Uw aankoop activeren

Heeft u een activatiecode, dan kun u uw product hier activeren.